fredag 20. november 2009

Inspirasjon... *lyst på og vil ha*




Åh, jeg blir så glad når jeg ser møbler fra denne produsenten!  Dette er bare helt meg! Nå begynner etterhvert ting å falle på plass.  - Rette linjer med røffe detaljer. Frekk farge i et nøytralt miljø - nå ble jeg veldig inspirert! Juhu! Denne stolen har jeg lyst på! Sjekk mer på BoConcept sine sider hvis du også liker stilen!


Tror den hadde blitt knall i entreen/kjellerområden sammen med gråtoner og de lillafargene jeg har tenkt meg der. Om mannen er like enig er jeg usikker på. Men det får bli en senere diskusjon. 



En annen ting jeg ønsker meg til huset vi holder på å bygge, er denne stumtjeneren Tree til å feste på veggen. Lekker!
Aner ikke hva den koster. Kanskje en ide å lage selv?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar ♥