lørdag 30. januar 2010

Reality TV på høyt plan

For en stund tilbake kom jeg i snakk med en søt gammel mann, med litt store påstander.
Denne mannen hadde sett på Grey´s Anatomy på tvn, og han var overasket over hvor flink disse kirurgene/menneskene/skuespillerne var til å operere. Han fortalte om da dr. Burke ble skutt. Og at han var så imponert over at de greide å lappe han sammen igjen. Det samme om den fergekatastrofen. "Tragiske greier! Tenk på alle de som døde eller ble skadet."

Jeg prøvde å fortelle ham at det bare var på film, og at de ikke opererte på rett.
Dette fnyste han bare av. "Selvfølgelig opererer de på rett. Jeg ser jo at de skjærer i mannen" sier´n. Og jeg så øynene rullet oppgitt bakover i hodet.

Gang på gang fortalte jeg at det bare var på film, og at det ikke skjer på rett.
Dette tvilte han sterk på, og forklarte meg at det er dette som kalles reality tv.

Hvis jeg kjenner etter, så hikster jeg litt enda etter å ha sett de på tvn... Nå VET jeg at Grey's Anatomy er såpe-såpe-såpe, og ikke reality som han her påstår. Men det hindrer meg tydligvis ikke i å bli rørt inn til margen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar ♥