søndag 14. mars 2010

Nora lager noen fantastiske LOér!


Jeg er så imponert over jenta mi Nora som er 4 år gammel. Hun har laget noen sinnsyke kreative scrappesider de fleste bare har måpt over. Disse sidene jeg nå skal vise er fra ifjor en gang. 

Jeg kom hjem fra scrappetreff i Ålesund, og hun var litt snurt over at hun ikke fikk lov til å være med også. Så da pakket jeg ut alle tingene mine på stuebordet og hun fikk frotse i blonder, klistremerker, perler, blomster og mønsterark! Hun storkoste seg og hadde det så utrolig gøy! Satt å scrappet i 2-3 timer.  

Jeg hjalp henne selvfølgelig litt med stavingen, men hun plukket ut bostavene sine selv og satte dem på. Se underskriften da. NoRA 3 ÅR. (Tror ikke jeg greide å skrive navnet mitt så tidlig 
aa_icon_lol ) Forståelse for farger har hun også. aa_wub 

Og blondene måtte jeg hjelpe henne med. Sitat Nora: 
"E skal gjør slik som du gjør med ditta!" Mens hun holder opp en rosa blonde og pom poms. knegg 

De store blomstrene lagde hun selv. Men jeg måtte hjelpe henne å feste bradsen gjennom blomstrene og lage matter bak bildene. Hva syns dere? Jeg tror hun er blitt en fantastisk scrapper allerede! 
aa_wub


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar ♥