torsdag 11. mars 2010

Romjulsfesten

Det jeg har å fortelle om idag er en Romjulsfest jeg husker små glimt fra... det er kanskje for andre, ikke noe spennende å høre om... Men for min del så er dette egentlig litt flaut. Men hva gjør vel det, hvis noen vil le litt av den og av meg. Så har jeg kanskje oppnådd noe her?

Uansett, dette var da 2. juledag 2006. Jeg var godt i farta, siden jeg hadde startet å drikke i 4-5 tida på kvelden. Når kl nærmet seg 20.00 er det jeg slutter å huske ting. I det ene øyeblikket er jeg hjemme, og i det neste står jeg i gangen til et villt fremmed hus. Husker jeg hører musikk og noen inne i stua. Så jeg går jo bare inn. Har med meg masse drikke og setter meg ned i sofaen med noen helt fremmede folk. Joda, hvordan går dette tenker dere kanskje? Hehe, egentlig så aner jeg ikke. Husker ikke alt...

Neste jeg husker er at jeg står inne på et gutterom i 2 etg. Sønnen på ca 16-17 år hadde noen kompiser på besøk. Joda, dette kan bli gøy?! Eller, nja... tror ikke det nei. Men var nok ikke fra min side det. Jeg var i 100, og greide så vidt å stå i ro. Måtte bare danse. Uansett så var ikke guttevalpene noe keen på å danse med meg. "Er dere HOMO eller??" husker jeg at jeg hyler før jeg løper ned i 1. etg der de andre var.

Det skal legges til at jeg ikke husker stort mye av nattens siste timer. Dvs det som hendte etter kl 24.00. Så hvis noen har sett meg, må de bare si fra. Greit å fylle ut de sorte hullene. Må nok nevne at jeg voknet hjemme på en eller annen måte, med store blåmerker over det meste av kroppen, og med granbar og kvister i håret.

Vet fremdeles ikke hvor jeg har vært, og hvem de menneskene i det huset var. Etter dette har jeg nesten ikke vært på Åndalsnes. Er bare for flaut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar ♥