mandag 5. april 2010

Mannebein

Ok, jeg må bare krype til korset å innrømme det.
Jeg har faktisk en lyte. Kanskje to også. I alle fall, kan jeg fortelle om den ene. Er ikke helt sikker på hva jeg skal kalle det. Kanskje det heller er en fobi, men jeg hater mannebein, altså føttene på mannfolk, spesielt tærne. Tær er ekkelt. Uansett kjønn, alder og utseende på eieren av tærene. Men det er spesiellt hvis de sitter på en mann.

Nesten alle har dem, i minst to utgaver. Æsj, sier jeg og tenker på svette bein og sure tær. Smak og behag er forskjellig (men ikke så forskjellig)! Så der har dere det.

Pappa´n min vet å utnytte dette. På det groveste også. Litt stygt gjort syns jeg. Hvis vi krangler, eller han terger meg. Ender det som regel at han tar av seg på beina, og stikker et svett mannebein opp i ansiktet mitt. Det får som regel slutt på samtalen... Bahh...

3 kommentarer:

  1. Svette nakne manneføtter i "jesussandaler", med inngrodde gule litt tykke tånegler, blass grå gusten hud og svarte lange hår på tærne... Usja... Gyser bare ved tanken.. Ikke alt er bra med sommeren heller... Da er det faktisk bedre med hvite tennissokker nedi disse sandalene, selv med shorts... =)
    Enig med deg om ekle føtter.

    Klem.

    SvarSlett
  2. Gruer meg litt til sommersessongen på jobb. Tenk alle nakne beina som går gjennom. :-/

    SvarSlett
  3. Æsj...manneben... nakne nær...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar ♥