tirsdag 12. april 2011

Kjellerstua og entre

Vet dere hva? Jeg tror ikke jeg har blogget om kjellerstua og entreen min enda! 
Møbler begynner å finne sin rette plass, og bilder kommer opp på veggen. 
Gud, hvor skummelt det er å slå inn en spiker i ei heilt ny gipsplate. Uansett så har noen av favorittbildene mine kommet seg opp på veggen nede i stua.

Bordet har jeg lyst å bytte ut med et av disse stilige "pallebordene" med hjul og glassplate. 
Tror jeg må snekre meg ein slik i løpet av våren. 
Kanskje dukker det en Charles Eames stol opp i løpet av sommeren, men regner med at Husets Herre har satt seg på bakbeina innen den tid kommer. 




Dette bildet av Nora og Oline er det første som møter deg når du kommer inn hoveddøra.
 Syns de er så herlige på dette bildet!! Og sitatet som henger over passer perfekt! 

"Home is where the heart is!"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar ♥