onsdag 23. desember 2009

Jeg er en drømmer...

Jeg er en drømmer... det er mange drømmere, noen er det i større grad en andre... Jeg drømmer om alt mulig! Jeg kan høre et ord, og drømme meg vekk. Jeg kan høre en stemme, og drømme om hvordan personen er... Det er helt sykt, men det er deilig... Bare å ha muligheten til å forsvinne inn i en annen verden er en befrielse. Jeg har gjort det mye i det siste...

Hvor drømmer du om å reise hen? Hvis alt var mulig ?
Jeg drømmer om å reise til et sted, der jeg kan smake på regnbuen, skli på en solstråle og falle i måneskinnet, før stjernene tar meg med på en safari til enden av universet... Der kan jeg bli til alle sorger og vonde minner forsvinner... Og at jeg kan le når Pluto springer om kapp med Venus på melkeveien...
Der jeg kan se at Merkur skrur på lyset, og at solen står opp og jeg bader i soloppgangen... Jeg vil se sola le av skyene, som vinden blåser bort...

Dit vil jeg reise, hvis ALT var mulig... 

1 kommentar:

  1. Hei, så nettopp nå at du hadde skrevet en kommentar hos meg, og du lurer på hvor jeg har kjøpt den store bokstaven som henger i stuen vår. Jeg tror hun som selger den har flere igjen.

    Mailadressen hennes er: jannestav@hotmail.com

    Bloggadressen hennes er: http://nenna-nenna.blogspot.com/

    Jeg vet om flere som har kjøpt en slik etter mitt innlegg, og det er jo råstilig med sånne store bokstaver. Lykke til.

    Herlig blogg du har her. Liker så godt de fine bildene av barna.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar ♥