tirsdag 16. februar 2010

10 ting som gjør meg glad

Oppfordring fra Idun om å fortelle om ti ting som gjør meg glad. 
I det siste har livet smilt til meg, så det er mye jeg kan nevne. 


1. Kjæresten og jentene mine Nora Emilie og Oline Sofie
2. Å se det nye huset tar form ute på byggeplassen
3. Resten av familien min og gode venner
4. Morsomme kollegaer
5. Å se helt fremmede folk på gaten, ofte også fremmede for hverandre, være hyggelige og hjelpsomme mot hverandre.
6. Å treffe en kattepus på trappa som vil ha kos når man kommer hjem midt på natta. 
Og kan sitte sammen med den og se på stjernene og snakke om livet, til sola står opp.
7. Å se et eldre ektepar som ser ut som de kunne gjort hva som helst for hverandre...  
De holder hender og sender hverandre forelskede blikk.
8. Å få telefoner fra de som jeg er mest glad i! Mail, sms, besøk etc.
9. God mat og drikke
10. Se ut en morgen og se at det er sol.

Listen er lang, og jeg klarte ikke å slutte med nr. 10. Så her kommer et par ting til...

11. Å sitte på verandaen og døse i solsteken
12. Å tenke at livet mitt er blitt akkurat sånn som jeg vil ha det....
13. Tilbringe en hel dag på skytebanen, med kuler og krutt. 

Og de bloggedamene som jeg vil sende awarder videre til, og ønske en god uke er Veronica, Heimlaga og Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar ♥